Необхідність аутсорсингу кадрового діловодства і розрахунку зарплати





Будь-який підприємець, безумовно, розуміє той факт, що запорукою успішного просування бізнесу, є не тільки правильне керівництво підприємством, а й бухгалтерська грамотність в кадровому діловодстві. Адже кадрове діловодство і розрахунок зарплати – це невід’ємна частка роботи в будь-якому, навіть в найменшому підприємстві.

З роками все змінюється. З кожним днем, ви все ближче і ближче стаєте до успіху. Продуктивність зростає, збільшується кількість персоналу, а разом з цим і кількість необхідного обсягу звітної роботи. Адже ви ж законослухняний роботодавець? Саме тому у вас і виникають всі ці проблеми: як розрахувати зарплату, яку премію буде рентабельно виплачувати робітникам, скільки можна надати пільг, який, а головне куди, податок вам потрібно заплатити?

Кожен з нас повинен усвідомлювати, що кадрова документація є одним з найважливіших напрямків діяльності будь-якого підприємства, незалежно від форми власності та обсягів виробництва. І це зовсім не дивно, адже дані матеріали, – це не просто внутрішня документація, а найважливіші документи, які відображають успішність компанії, визначають її оподаткування і розміри зарплат співробітників. Саме тому тут не повинно бути ніяких неточностей і інших відхилень.

Організація кадрового діловодства та нарахування оплати праці

выплата зп, два человека и деньги

В першу чергу, для організації кадрового діловодства варто затвердити ряд документів, таких як:

  1. Колективний договір;
  2. Штатний розклад
  3. Правила внутрішнього розпорядку;
  4. Порядок прийняття та звільнення співробітників
  5. Необхідний перелік положень та інструкцій.

Після підготовки організаційних документів і прийняття необхідної кількості співробітників, наступне, про що повинен подбати роботодавець, це правильне нарахування зарплати, різний заохочень і відпускних і їх виплати в термін. Для цього необхідний досвідчений співробітник, який відмінно знає трудове та податкове законодавство і буде, крім перерахованих функцій, правильно утримувати і вчасно сплачувати податки в бюджет.подсчет зарплаты

Так само, варто подбати про подачу звітів по ЄСВ, який подається раз на місяць до 20 числа, наступного за останнім календарним днем звітного місяця; і звіту 1-ДФ, який подається раз в квартал, протягом 40 днів наступних за останнім календарним днем звітного кварталу. А так же подати необхідні звіти в соцстрах і пенсійний фонд.

Аутсорсинг кадрів і розрахунку зарплати з Бухгалтер 44

Бізнес – це широке поняття, яке включає в себе не тільки організаторські здібності та наявність необхідного капіталу. Це в першу чергу грамотно складена документація, в тому числі і кадрова.

Звичайно, на перших порах ви можете самостійно виконувати всю необхідну роботу в даній сфері, але час не стоїть на місці і з кожним роком, з кожним збільшенням обсягів виробництв і чисельності персоналу, для вас все складніше і складніше буде виконувати подібні завдання, а терміни то горять.

Саме тому, наша компанія надає вам послуги аутсорсингу кадрової документації та ведення діловодства в Києві. Наші фахівці – справжні майстри своєї справи, які в найкоротші терміни, з використанням новітніх методик і технологій, допоможуть вам вирішити будь-яке завдання в цій сфері діяльності. Ми не тільки виконаємо всю роботу з розрахунку заробітних палат, а й оподаткування. Так само завжди простежимо за своєчасною оплатою всіх рахунків, а по закінченню кварталів, наші фахівці самостійно складуть і подадуть всі необхідні види звітностей в усі необхідні інстанції.

Ми з повагою ставимося до кожного нашого клієнта. Індивідуальний підхід до кожного – ось запорука нашого успіху. Ми завжди несемо повну фінансову відповідальність за виконувану нами роботу, саме тому, ви завжди можете бути впевнені в якісність наданих нами послуг.

Використання послуг аутсорсингу не тільки полегшить ваше участь в досить складній обліковій роботі, але і досить таки дозволить вам заощадити на збільшенні штату кадрового персоналу. А наша цінова політика безпосередньо залежить від обсягу і якості проробляється нами роботи. Завдяки чому кожен наш клієнт, завжди знає то, за що він платить гроші.

Використання даного сервісу дозволить вам не тільки уникнути нових проблем пов’язаних з пошуком нових співробітників, а й значно полегшить роботу вже існуючих, що в свою чергу дозволить їм більш якісно виконувати свої функціональні обов’язки. Зосередити свою увагу на досягненні більш високих професійних завданнях.

сотрудник соцполитики доволен проверкой

Нас не лякає ніяка робота. Навіть якщо ви доручіть нам діловодство з нуля, ми завжди будемо готові не тільки виконати всі ваші побажання, але і надамо вам всі необхідні консультації, що стосуються кадрової документації.

Зовсім неважливо хто ви, підприємець-початківець або ж успішний бізнесмен – пам’ятайте про те, що у вашому житті завжди буде місце для кадрової документації, а компанія «Бухгалтер 44» завжди готова прийти вам на допомогу. Довіряйте тільки перевіреним, співпрацюйте тільки з надійними, користуйтеся послугами тільки найкращих компаній!