Реєстрація змін юридичної особи





Реєстрація змін юридичних осіб, як правило, вимушений захід. Як відомо, при реєстрації ТОВ або іншої форми організації, складається певне коло установчих документів, такі як: Статут, Протокол про заснування, накази і т.д. Крім того, до податкової інспекції подається, так звана Форма 1-ОПП, яка в собі містить інформацію про юридичну особу: його засновників, адресу, статутному капіталі і т.д. Тому реєстрації змін дуже трудомісткий процес.

Як правило, необхідність внесення змін у відомості або установчі документи виникає у випадках:

  • зміни юридичної адреси;
  • зміні директора або іншого виконавчого органу;
  • зміни назви підприємства;
  • зміни видів діяльності;
  • зменшення або збільшення статутного фонду;
  • та ін.

Зміни, що вносяться юридичною особою, можуть бути двох видів:

  1. Зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.
  2. Зміни до установчих документів юридичної особи.

У разі, якщо зміни відомостей про юридичну особу не пов’язані зі змінами, що вносяться до установчих документів, державному реєстратору подається заповнена реєстраційна картка (форма 4).

Перелік документів може відрізнятися і доповнюватися в залежності від внесених змін та згідно з чинним законодавством.

Якщо зміни будуть вноситися до установчих документів юридичної особи, то держ. реєстратору необхідно подати:

  1. Заповнену реєстраційну картку на проведення державних змін до установчих документів юридичної особи (Форма 3);регистрация изменений
  2. Примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів юридичної особи;
  3. 2 примірники змін до установчих документів у вигляді готельних доповнень або 2 примірники установчих документів у новій редакції.
  4. документ, що підтверджує внесення адміністративного збору.

Так само, як і в випадку з змінами не пов’язаними зі змінами, які вносяться до установчих документів, кількість необхідних документів може варіюватися в залежності від виду змін.

Реєстрація змін фізичної особи

Фізична особа-підприємець так само, як і юридична, може зіткнутися з ситуацією, коли йому необхідно внести зміни до ЄДР, припустимо, у нього змінюється місце проживання. А так як, він уже зареєстрований за певною адресою, потрібно терміново внести поправки до відповідних документів. Всі ці зміни строго фіксуються. Стосується це не тільки місця проживання, а й змін у прізвищі, імені, по батькові. Закон встановлює, що подібні зміни фіксуються для підприємців в Єдиному державному реєстрі підприємців.

Зміни до відомостей про фізичну особу – підприємця, можуть бути:

  1. щодо імені фізичної особи,
  2. місця його реєстрації,
  3. зміна реєстраційного номера,
  4. та ін.

Для проведення реєстраційних змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, реєстратору подаються:регистрация изменений

  1. Заповнення реєстраційної картки (Форма 11).
  2. Документ, що підтверджує внесення адміністративного збору.
  3. І інші документи, перелік яких змінюється в залежності від зміни, яке вноситися.

Реєстрація змін Бухгалтер 44 – швидко, якісно, надійно!

В незалежності від форми власності СПД, всі зміни повинні вноситися оперативно, так як будь-яка затримка може призвести до небажаних збитків. Так, при зміні юридичної адреси і не внесення відповідних змін до відомостей і установчі документи, платника податків можуть позбавити ПДВ або ж єдиного податку, при зміні керівника та неподання всього пакета документів до контролюючих органів, можуть виникнути проблеми з подачею звітності та укладення договорів з контрагентами.

Дуже важливо знати складові повного пакету документів необхідного для реєстрації конкретного зміни і послідовність подачі необхідних документів в різні контролюючі органи. Тому, щоб уникнути проблем у подальшому, варто звернутися до професіоналів своєї справи. Бухгалтер 44 надає послуги з реєстрації змін, як юридичної, так і фізичної особи.

Фахівці нашої компанії в найкоротші терміни розглянуть Вашу заявку і допоможуть внести відповідні зміни. Після того, як дані будуть зареєстровані в потрібних документах, Ви можете далі продовжувати вести свій бізнес.

3CТут позбавлять Вас від головного болю з документами. Фахівці самі підготують потрібний пакет документації. Зустріч з клієнтом проводиться в зручний для нього час.

Також можлива консультація з приводу внесення цих змін. Кваліфіковані фахівці дадуть вичерпну відповідь на будь-який що почався питання. Завдяки нашим професіоналам Ви істотно заощадите час, при цьому вартість послуг є доступною.